Joergen86 Svart 21.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2014 Har bytta ene sylinderen nå.. Bytta ikke blikket å merket ingen forskjell.. Men må bytte en sylinder til også gitt, lakk mindre men er ikke bra enda.. Så da er en til på vei.. Godt man kjøpte komplett pakningssats ;) Sitér dette innlegget Link to post
Joergen86 Svart 22.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 For å si det sånn så var sylinder nr2 værre enn den første så var ikke rart den lakk gitt.. Den ene kjølekanalen var 3 ganger så stor å sprekt i begge ender.. Bare vente på at neste sylinderen kommer i posten til uka :) så kan sesongen komme for fullt ;) Sitér dette innlegget Link to post
Joergen86 Svart 22.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 For å si det sånn så var sylinder nr2 værre enn den første så var ikke rart den lakk gitt.. Den ene kjølekanalen var 3 ganger så stor å sprekt i begge ender.. Bare vente på at neste sylinderen kommer i posten til uka :) så kan sesongen komme for fullt ;) Sitér dette innlegget Link to post
Joergen86 Svart 22.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Men annen ting.. Er det noen som hvor høyt turtall man skal greie på full gass fremover?? Jeg får 2600 rpm å litt svart røyk å sot i kjølvannet ut av eksosen.. Ser jo at Volvo rater den til 3000... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 22.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Nei sjekk manualen på 11c angir de 2700-2800 til 'overspeed'. Heavy duty engine 2500-2600 Motsv for 11d. 3300-3350 og heavy duty til 2800-2900 r/min Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Joergen86 Svart 22.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Så når den ligger på mellom 2600 og 2700 så stemmer dette da?? Sitér dette innlegget Link to post
Joergen86 Svart 22.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 sjekka litt i databasen til vp nå.. å det kan se ut som jeg har en md 11c blokk med md11 d topper og topp deksel, for jeg har ikke dekomp spaker på min.. fikk kanskje c uten dette også, men toppdeksla på min er hvertfall fra en d, sylinderen er jo lik så.. så da går vi ut fra 2500rpm.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.