--haakon-- Startet 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2014 Hei ! Er ny her på forumet og har ett spørsmål angående min motor. Har ett uttak på motoren som jeg ikkje vett hva er og hva jeg kan bruke de til. Takk for svar. Har ett bilde av uttaket. Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 Strøm-uttak? Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
MaSa Svart 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 der kan du koble til en lanterne Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
--haakon-- Svart 1.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 De e de eg e usikker på om de e strømuttakk. Håpte igroen på at de var ett strøm uttak:) men hva kan jeg bruke de til ? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 kjøp deg en lanterne og og koble den til uttaket, jeg har akkurat samme uttaket på min yamaha 9,9 og bruker den til lanterne. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
--haakon-- Svart 1.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 Har du link til hvor du kjøpte den lanternen din ? Og måtte du koble noe eller var de bare å skru den på ? Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 Du trenger kabelsko som du klemmer på de to ledningene fra lanternen med tang og kobler inn i uttaket på Yamaha`en din. Sitér dette innlegget Link to post
--haakon-- Svart 1.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 Ok :) takk for hjelpen :) Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 Bra, unge Lunde Ikke alltid vi gamle klarer å lage sånne fine linker. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 Takk takk Søringen, må jo prøve å gi litt tilbake etter all god hjelp jeg selv har fått... Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 Vi har alle måttet starte fra bunn av... Så plukker en opp hist og hint i løpet av åra Men alltid greit å prøve å hjelpe andre litt, hvis en kan (eller håper en kan). Sitér dette innlegget Link to post
Færderfyr Svart 1.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 (redigert) Hei, Jeg har og en slik 9'9 2T . Har den på en liten Grand Rib, 310. Noen som har tips til lanterne på den, helst avtakbar? Redigert 1.Juni.2014 av Færderfyr (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.