--haakon-- Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Hei ! Er ny her på forumet og har ett spørsmål angående min motor. Har ett uttak på motoren som jeg ikkje vett hva er og hva jeg kan bruke de til. Takk for svar. Har ett bilde av uttaket. Quote Link to post
Tranen2 Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Strøm-uttak? Quote Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
MaSa Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 der kan du koble til en lanterne Quote Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
--haakon-- Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 De e de eg e usikker på om de e strømuttakk. Håpte igroen på at de var ett strøm uttak:) men hva kan jeg bruke de til ? Quote Link to post
MaSa Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 kjøp deg en lanterne og og koble den til uttaket, jeg har akkurat samme uttaket på min yamaha 9,9 og bruker den til lanterne. Quote Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
--haakon-- Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 Har du link til hvor du kjøpte den lanternen din ? Og måtte du koble noe eller var de bare å skru den på ? Quote Link to post
kjetillunde Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Du trenger kabelsko som du klemmer på de to ledningene fra lanternen med tang og kobler inn i uttaket på Yamaha`en din. Quote Link to post
--haakon-- Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 Ok :) takk for hjelpen :) Quote Link to post
Søringen Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Bra, unge Lunde Ikke alltid vi gamle klarer å lage sånne fine linker. Quote Link to post
kjetillunde Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Takk takk Søringen, må jo prøve å gi litt tilbake etter all god hjelp jeg selv har fått... Quote Link to post
Søringen Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Vi har alle måttet starte fra bunn av... Så plukker en opp hist og hint i løpet av åra Men alltid greit å prøve å hjelpe andre litt, hvis en kan (eller håper en kan). Quote Link to post
Færderfyr Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 (edited) Hei, Jeg har og en slik 9'9 2T . Har den på en liten Grand Rib, 310. Noen som har tips til lanterne på den, helst avtakbar? Edited June 1, 2014 by Færderfyr (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts