Jump to content

Sjøkart over Danmark


Sea Major

Recommended Posts

Baltic west har tydelig detaljene på østsiden av DK, mulig et lite hull sør for Aabenraa, og siste biten av kanalene ned til Hanse verftet sør om Kiel?

Er ellers fornøyd med iSailor med tidevann og en liten seriell til wifi duppeditt som sender over gps, dybde og ais :)

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Oppdaget at jeg hadde fått tilbake Navionics "Denmark" til iPhonen (Har vært lagringskapasitetbegrensning på den gamle)

Jeg har og Navionics Europe og dekker stort sett Skagerak/noe kattegat med den, MEN, "Denmark" er slik jeg mente å huske veldig mye mer detaljer i sjøkartdelen.

Legger ut noen bilder for å forsøke å vise forskjellen men har ikke riktig kart for Danmark for "Europe" delen da jeg ikke ser behov for å oppgradere til hele nordEuropa for å få frem Skagen delen:

 

(Det er mulig at detaljene i "Denmark" finnes som et tillegg til "Europe men har ikke sjekket dette. "Denmark" var den første jeg kjøpte for MANGE år siden. Den er nå oppgradert men har ikke sett behov for dette)

 

Navionics "Denmark"

IMG_0188.PNG.0ccebfbb4c5f8989f245ef5fbb40cc17.PNG

 

Navionics "Denmark"

IMG_0187.PNG.0c4df0343980dd0096b82c7afdc6b541.PNG

 

Navionics "Denmark" - Ytre Oslofjord 

IMG_0189.PNG.57f0b42b03afb990b04001f38b661bde.PNG

 

Navionics "Denmark" - Ytre Oslofjord 

IMG_0190.PNG.c30a614f7489f0a59ca5ac0b7b438c5b.PNG

 

Navionics "Denmark" - Ytre Oslofjord 

IMG_0192.PNG.6ef65dcebc114e594656acec45eea94a.PNG

 

Navionics "Europe" Forsøk på å laste ned Skagen medfører krav om "Halve Nordeuropa"

IMG_0198.PNG.bfaabc840faf7c12c23bfa5362ba320c.PNG

 

Navionics "Europe" - Ytre Oslofjord 

IMG_0197.PNG.a5b473761fc212acabf9c1de39ccfce9.PNG

 

Navionics "Europe" - Ytre Oslofjord 

IMG_0194.PNG.140bdf9763305798f4cee8e6a63e2dd5.PNG

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0195.PNG

Redigert av Bay_liner (see edit history)

Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... :yesnod:

Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...
Guest Avmønstret#
Christopher B skrev 1 time siden:

Jeg får ikke opp «Western Baltic» i kartbutikken til iSailor. Vet noen om dette bare er et midlertidig problem, eller har noen tips om hvordan jeg får kjøpt kart over Danmark og Västkusten til iSailor?  

 

Har vært et problem i hele våres dette i følge FB gruppa tursejlads og ettellerannet, den største danske båtgruppa på FB. 

 

Har ikke noe svar dessverre... utover Navionics kanskje?

Link to post
Share on other sites

Jeg startet en isailor tråd om dette for noen dager siden. I følge transas facebooksiden skal de komme med en ny versjon i midten av juli som løser alle problemer. Ingen forklaring på hvorfor det er tatt bort, eller noen dato på når den nye versjonen kan forventes. Den "nye" er for øvrig ikke omtalt på nettsidene deres.. Ei har de heller svart på epost som jeg sendte dem. :-(

 

Kjenner det irriterer meg, for jeg likte gui'en på isailor bedre enn Navionics. Men det kan jo virke som om Navionics er et mer stabilt program.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Litt gammel tråd.. 

Men jeg har navionics, gav vel ca 370,- nok for den ( ca det samme  som vist i innlegg litt over her) Danmark er inkludert. Nå:

Samme område og fornyelse av abb. 

( Navionics, Skagerak og Kattegat)

Ny pris; 2795,-?

Er ikke det en himla stygg prisøkning? Nær 8x prisøkning?

(Garmin/ oppkjøp?)

Ser at gule siders sjøkart dukker opp med Danmark, på PC, men når jeg prøver på det samme på mobilen, så er Danmark "fadet ut". 

Redigert av sandman1 (see edit history)

KnutS

"It's dark and we're wearing sunglasses"

Link to post
Share on other sites

Fornyelse av hele Europa, og hele Norge minus Danmark...: 430,-

Hatt denne tidligere pga leie av båt i Hellas.

 

Fornyelse av Skagerak og Kattegat

(Ikke brikke) da ligger det utrolig nok på 970,- (etter husken..). Om jeg tar fornyelse etter appen. Den er fremdeles aktiv i noen dager til. Har den pga Kristiansand-Danmark.

 

Uansett en god prisøkning. Gule sider, har den Danmark til nedlasting i "pro" versjonen?

KnutS

"It's dark and we're wearing sunglasses"

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...