Torsen67 Startet 2.Juni.2014 Del på Facebook Startet 2.Juni.2014 Ser nå at jeg har en lekkasje på baksiden av impellerhuset. Pakningen i front er tett. Dette er litt kritisk når det kastes saltvann rett på reg.reim og ladereim. Tilkoblingene er tette. Sånn jeg ser det så må det vel da lekke ut av akselen på baksiden? Er det noe håp om å få tettet dette? Sitér dette innlegget Link to post
kromfelgen Svart 2.Juni.2014 Del på Facebook Svart 2.Juni.2014 Det er relativt vanlig at det blir lekkasje i bakkant ved akslingen. Dersom det ikke er slitt spor i akslingen er det fullt mulig å bytte simmeringen her. I mitt tilfelle ble det ikke helt tett etter bytte av simmeringen, så jeg endte opp med å kjøpe ny pumpe. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 2.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2014 Ok, vet du hva varenr. er på denne? Og var den vanskelig å bytte? Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 3.Juni.2014 Del på Facebook Svart 3.Juni.2014 Tror det finnes et repsett med bla ny bronseforing ++++ Sjekk. Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
FjordHT Svart 3.Juni.2014 Del på Facebook Svart 3.Juni.2014 Det finnes flere sett til denne pumpa, men å bytte den tetteringen var rimelig greit. Jeg kjøpte kit med foringer, ny impeller, frontdekselpakning, den "gummidempersaken som går inn på reimhjulet som drives av registeret. Det eneste man trengte å beholde var aksling og pumpehus. Jeg byttet ikke foringene da de var bra. Kjøpte kittet fra usa om jeg husker rett, kostet ikke så mye da, men tør ikke si beløpet sikkert :) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 3.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2014 Hei Da har jeg bestilt rep-kit ifra UK. Alt blir byttet bortsett i fra aksel og pumpehus. 36 pund pluss frakt og mva. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.