Jump to content

Princess med lekk vanntank

maija27

Recommended Posts

Sikker på at det ikke kommer ut av det skrudde lokket? Når du fyller helt fult, så renner det over der. Gjorde det på min, måtte rense og ha på ny silikon, da ble det bra. Bortsett fra at denne gangen rant det ut av lufteslangen, fordi jeg ikke hadde skrudd til de klemmene nok. Men nå er alt ok. Jeg har også glassfibertank og lokk som de andre her nevner på vanntanken. Men er jo en litt nyere modell min båt, så kan være forskjeller.

Maija, jeg prøvde å vaske tanken min innvendig for en stund siden. Hadde opp dette lokket. Mitt problem er at jeg kommer bare til 1/3 av tanken, lokket sitter i den ene enden hos meg. Ergo ville ikke membranløsningen fungert hos meg, men sikkert ikke så dum løsning. Forslaget til Bitteliten høres også brukbart ut. Det kan virke bra. En annen tenkelig løsning kan være noe slikt "kanelmasse" ala radiatortetning. Kommer an på hullet/sprekken størrelse

Edit: En siste utvei er jo å skjære hul i eksisterende tank fra toppen, få laget en ny på mål som du trer inni den gamle tanken. På min båt er toppen av tanken også en del av dørken i cabinen.

Redigert av Jori (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...