Lars H. Startet 11.April.2005 Del på Facebook Startet 11.April.2005 Hei. Er det noen som har litt opplysninger om Formula F36 Express, ca.1990 modell? Formula i USA hadde lite info. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Seastar Svart 11.April.2005 Del på Facebook Svart 11.April.2005 Hei Lars! Har ikke noe info jeg, men du har vel ikke tenkt å "svikte" Saga'n Snakkes! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2005 Hei Lars! Har ikke noe info jeg, men du har vel ikke tenkt å "svikte" Saga'n Ingen fare, det er en nevø som sikler på denne båten. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Trophy Svart 11.April.2005 Del på Facebook Svart 11.April.2005 (redigert) Har du prøvd http://www.formulaboats.com Klikk deg inn på Owners communety, så Vintge formula og så brochures nederst på siden Redigert 11.April.2005 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
F36 Svart 11.April.2005 Del på Facebook Svart 11.April.2005 (redigert) @Trophy Jo takk for info, fikk akurat mail fra Formula nå med denne info. Salgsansvarlig hos Formula (USA) var meget vennlig, synes det var stas at en av båtene deres var i Norge. Hvis noen andre har erfaringer med denne båt typen, setter jeg pris på tilbakemeldinger. Hilsen Kenneth "den siklende" nevøen til Lars H. Redigert 11.April.2005 av F36 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.