Jump to content

Vil ha en trebåt, men hvilken?

solbrent

Recommended Posts

Hallo

Jeg er ny her og til sommeren har jeg lyst på en trebåt. Jeg har tenkt på en "sweet sixteen" eller lignende. Jeg har også sett på en båt på finn.no, finnkoden er 47799268. Det står ikke så mye informasjon om båten, er det noen som vet noe om den? Er det noen som kan anbefale noe?

Edited by solbrent (see edit history)

Nydelig båt ja. Men om jeg skulle ha gått for en slik klassiker, så hadde jeg nok vurdert en annen motor. Kanskje en Mercury 90 rekke6 fra 80 tallet som er godt holdt. Det blir litt mer rett stil :smiley:

Nydelig båt ja. Men om jeg skulle ha gått for en slik klassiker, så hadde jeg nok vurdert en annen motor. Kanskje en Mercury 90 rekke6 fra 80 tallet som er godt holdt. Det blir litt mer rett stil :smiley:

Fatter ikke hvorfor motorprodusenter ikke lager nye motorer med retrolook idag. Det burde jo være et marked for det med folk som restaurerer og vil ha driftssikker motor, men gammelt design.

Edited by haugi (see edit history)