solbrent Startet 3.Juni.2014 Del på Facebook Startet 3.Juni.2014 (redigert) Hallo Jeg er ny her og til sommeren har jeg lyst på en trebåt. Jeg har tenkt på en "sweet sixteen" eller lignende. Jeg har også sett på en båt på finn.no, finnkoden er 47799268. Det står ikke så mye informasjon om båten, er det noen som vet noe om den? Er det noen som kan anbefale noe? Redigert 3.Juni.2014 av solbrent (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 5.Juni.2014 Del på Facebook Svart 5.Juni.2014 Hei ! Den båten var jo helt fantastisk fin. Jeg har sett en nesten lik båt i Holland i en liten by som heter Sneek der den sto i en utstilling i en båtklubb. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Roger og Olina Svart 5.Juni.2014 Del på Facebook Svart 5.Juni.2014 Nydelig båt ja. Men om jeg skulle ha gått for en slik klassiker, så hadde jeg nok vurdert en annen motor. Kanskje en Mercury 90 rekke6 fra 80 tallet som er godt holdt. Det blir litt mer rett stil Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 6.Juni.2014 Del på Facebook Svart 6.Juni.2014 (redigert) Nydelig båt ja. Men om jeg skulle ha gått for en slik klassiker, så hadde jeg nok vurdert en annen motor. Kanskje en Mercury 90 rekke6 fra 80 tallet som er godt holdt. Det blir litt mer rett stil Fatter ikke hvorfor motorprodusenter ikke lager nye motorer med retrolook idag. Det burde jo være et marked for det med folk som restaurerer og vil ha driftssikker motor, men gammelt design. Redigert 6.Juni.2014 av haugi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.