Roger og Olina Svart 7.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2014 Oppdaget at noen hadde kneppet opp kalesjen min i bakkant... Pratet med vakta i Rona i går om det. Han bør ha hyppige runder. Han går kun ut om det kommer en båt inn som han sier. Små joller ser han ikke Sitér dette innlegget Link to post
Paladin Svart 7.Juni.2014 Del på Facebook Svart 7.Juni.2014 Huff da! Nesten så vi hadde klart oss like godt uten vakthold. For å forsvare vakta litt må det være vanskelig å holde styr på alle folkene som går frem og tilbake, for ikke å snakke om alle som bruker brygga som fiskeplass. Vil tro det hadde vært lettere å holde kontroll om en hadde forbudt folk å fiske, er til tider fullt opp av fiskere. Ellers må det bli å sette opp port med lås... Er det noe som er sjålet/ødelagt i båten din? Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 7.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juni.2014 Joda, ser den. Burde vært kamera slik som på Hånes. De hadde ikke tatt noe. Mulig de hadde sett att det blinket fra alarmen og at de ikke tok sjansen? Håper det. Ingenting ødelagt heller... Sitér dette innlegget Link to post
furhan Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 Hvorfor monteres det ikke bare "svingdører" med kortlås/kodelås? Har sett dette i bruk i båthavner mange steder i Spania. Da må man ha båt for å komme ut på bryggene - eller gyldig kort/kode. Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
NilsPils Svart 11.Juni.2014 Del på Facebook Svart 11.Juni.2014 (redigert) Bra båten kom til rette. Håper du for fikset roret og får en fin båtsommer. Vi har låst port og godt vakthold, men det hjelper ikke alltid. I dag var jeg på en liten tur med tresnekka Tora. Jeg fylte ikke på bensin før jeg dro ut da jeg hadde nesten full tank etter forige tur - trodde jeg. Etter en liten stund stoppet motoren. Tom tank! Heldigvis hadde jeg tatt med reservekanne. Redigert 11.Juni.2014 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.