skhauge Startet 4.Juni.2014 Del på Facebook Startet 4.Juni.2014 Har en D4 260 og lurer på hvilken forskjell er det på 260 og 300 motoren? Er det betydelige forskjeller på motorene? Turbo, dyser, kjøling etc. Motorstyring (software) regner eg med er ulik. Men en oversikt over faktisk forskjell, noen som har? Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 4.Juni.2014 Del på Facebook Svart 4.Juni.2014 D4-260 kan iallefall omprogrammes ganske livlig http://www.flissundet.no/public.aspx?pageid=75922&g0=21804&g1=21822&pg=21828&p=42351 Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Bitteliten Svart 5.Juni.2014 Del på Facebook Svart 5.Juni.2014 Andre dyser annen turbo annet kjølesystem. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 5.Juni.2014 Del på Facebook Svart 5.Juni.2014 Er vel omtrent samme forholdet som mellom D6/370 og D6/435. Er jo bare å begynne å sjekke delenumrene fra VP så får man nok et greit bilde på hva som skiller motorene. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 5.Juni.2014 Del på Facebook Svart 5.Juni.2014 Hva med D6-400 da ? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Bitteliten Svart 5.Juni.2014 Del på Facebook Svart 5.Juni.2014 Nedtrimma 435 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.