Jump to content

En liten tilbakemelding til båtfolk ifra fersking

båtfyren

Recommended Posts

Vi har nylig kjøpt får første båt som vi bruker flittig. Når vi kommer frem i havner blir vi alltid tatt godt imot for eksempel ta imot fortøyningstau.

Takk til båtfolket som har gjort dette båtkjøpet til en veldig hyggelig opplevelse for hele familien. Vi blir alle 4 alltid tatt godt imot J og helgene kommer ikke raskt nok mener barna.

Ha en fin sommer på sjøen alle sammen.

Hadde ein sommar i nevlunghamn for ein tid tilbake.utan båt,litt uvant men dog.Då eg merka meg ein seglar som prøvde å legge til i litt vind,eg såg han sleit,men eg var på andre sida av vågen der og tok meg ei øl.Ingen løfta ein finger for å hjelpe stakkaren,ta i mot ei trosse er vel ingen kunst.Ikkje hadde han sjøvante folk med seg heller,så han hadde landkjenning fleire gangar.Eg sprang rundt og tok i mot trossa slik han fekk fortøyd på rimeleg vis.Karen var veldig kjekk han,og invitert på ankerdram blei eg.kan det være så vanskeleg? og hjelpe? Såpass båtvande er dykk vel,slik at dykk kan ta imot ei trosse frå ein stakkar?

Trådstartar har eit poeng han,er det slik han føler seg heldig som får ei hand når han treng det?Skal ikkje være slik menar eg,det ligg i ryggmargen å hjelpe sjøfarande når dei treng det.Enten med ei trosse eller kva som helst.Det å sitte å flire og le når ein stakkar skal legge til,er lavmål.Hjelp kverandre er moralen i mitt innlegg :thumbsup: