smokeybone Startet 6.Juni.2014 Del på Facebook Startet 6.Juni.2014 Jeg har akkurat skiftet topp-pakning på min yamaha 30hk. så lurer jeg på om noen vet om det skal komme vann sprutene ut sammen med eksosen? eller er dette et tegn på at noe fortsatt er galt ? Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var 'nylig skiftet topp-pakning.' Sitér dette innlegget Link to post
Scand7100 Svart 6.Juni.2014 Del på Facebook Svart 6.Juni.2014 Skal frøs vann lamme eksos ja. Sjekk pluggene så ser du fort om den har vann der. Spruten du har på siden av motoren er for att du skal se att du har bra trykk og kjøling Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 7.Juni.2014 Del på Facebook Svart 7.Juni.2014 ja, vannet kjøler eksosen på tur ut Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
smokeybone Svart 8.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2014 takk for hjelpen =) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.