Slangemannen Startet 8.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2014 Fikk idag melding fra tidligere eier om at båten må på vannet senest den 12 juni, og det gjorde meg noe stresset kan man si. Har en del jeg skulle ha gjort med den først, men uheldigvis havnet jeg på Ahus forrige søndag med hjerteinnfark og får ikke lov til å gjøre noe fysisk noen uker frem i tid. Heldigvis så får jeg hjelp av en kamerat i morgen til å bli med for å gjøre noe. (Jeg peker, han jobber) :-) Regner meg at jeg skal kjøre den til hjemmehavn på lørdag. Er det noen som har en smart rute og følge fra Grimsøy og ut i oslofjorden? Synes det ser litt krøkkete ut forbi Hvaler og området der. Båten er en Coronet 32 Oceanfarer. Sitér dette innlegget Link to post
Busk Svart 8.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2014 Hentet selv båt på Grimsøen tidligere i år. Tok ruten opp under Kjøkøybroen og ut til Strømtangen. Og over Oslo fjorden. Du tar innom Hankø og bak Rauer. Grei tur sjekk kartet før avgang Sitér dette innlegget Link to post
Slangemannen Svart 9.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2014 (redigert) Så jeg må kjøre på nordsiden av Kjøkøya og deretter sydover i Kjøkøysundet. Tror jeg dropper å dra innom Hankø da det ser ut som en stor omvei. Bare å gi gass på utsiden. Redigert 9.Juni.2014 av Langskjegg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.