Jump to content

Princess Riviera 32, erfaringer?

princess32

Recommended Posts

Jeg har storebroren, 346/366. Den du sikter til er vel den linjepeneste i hele serien riviera. Jeg er veldig godt fornøyd med min og den du ser på er mindre og har større motorer, så gjør nok godt i fra seg. Ikke veldig vanlig den 32, så tror du må basere deg på hjelp fra de som har 346/366. Gode sjøbåter, utvendig holder de alderen veldig bra. Innvendig vil man jo merke at tiden har gått, men sikkert gjort en rekke oppgraderinger på det eksemplaret du sikter til. Ellers gjelder generelt for en 20 år gammel båt, det vil alltid være noe som må gjøres. Hvis det er den annonsen på Finn har den båten blitt satt betydelig ned for noen uker siden. Sikkert muligheter for pruting, litt avhengig vil jeg si av hvor mye som er byttet ellers i båten. Motorene har jo fått totaloverhaling virker det som. Prøv den og få deg ett inntrykk. Jeg liker båten bra, men er ikke objektiv, hehe.