Jump to content

Reparasjon av EVC instrumet mulig?

Bitteliten

Recommended Posts

Fant et på ebay. Har lite erfa med å handle her. Er det ok? Momset inn i Norge omtrent halv pris. Noen som vet om verksteder som fikser slike kretskort? På kretskortet står det Morse Electronics

Det ser ut som om det instrumentet du fant, er det VP bruker. Men, det er jo ikke utenkelig at VP legger inn egen SW. Enten direkte i instrumentet, eller via Vodia. Og da sliter du vel litt ...

... og VP bruker J1939 protokollen. Men, spørsmålet er om de krypterer denne kommunikasjonen på en eller annen måte, eller om de laster inn egen system SW (som jeg skrev i forrige posting)

Irr på kretskort. Vannskade.

Joda, men hva slags feilsymptomer har du? Er det dødt, virker ikke knappene, er det funksjoner som ikke gjør det de skal? Hvis du har flaks kan det være nok å rense kortet, så virker det igjen.

Øivind

Ebay har gått smertefritt for meg i 10 år og noen hundre handler. Tar alltid en kikk på selgers feedback og score om jeg kjøper noe med litt verdi.

Man bruker PayPal til betaling. Skulle det mot formodning ikke dukke opp noen vare eller får andre problemer, åpner man en sak via ebay og pengene tilbakeføres til slutt om saken ikke løses.

Selgere er generelt livredde for dårlig feedback og problemer med PayPal og ebay.

Edited by sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Omtrent samme pris fra hoffleverandør som ebay inkl frakt, moms og ekspedisjon. Enkelt valg. Men fortsatt mye penger for et display. VP har egen software i eprom på disse displayene.