Scand7100 Startet 10.Juni.2014 Del på Facebook Startet 10.Juni.2014 Hei. Har greid å få frostskader på begge eksos manifoild ene. Skulle bestille hos flere som annonserer. Men er jaggu tomme ..trodde dette var kneipbrød jeg.)) Har jeg noen andre alternativ. Rustfritt etc.. E- Bay ønsker alternativ. da de mener å få opp ny manifoild i august... Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 10.Juni.2014 Del på Facebook Svart 10.Juni.2014 De er nok billigst på eBay, men frakt blir jo litt på såpass tunge ting. Det er mange som selger ettermarkeds til 2500-3500 kroner, men gjerne da Osco, Sierra osv. og disse er av dårlig kvalitet og gjerne ikke med verdens beste passform. Noen selger Barr, som er av forholdsvis god kvalitet, men da er man ofte oppe i rundt 4500,- og de originale Volvo manifoldene koster vel rundt 5000,-. Rustfritt er en mulighet, prisen på sånt er vel betydelig høyere, men de varer sannsynligvis lengre. Man får som regel det man betaler for, Volvo sine er av en helt annen kvalitet enn de billigste ettermarkedsmanifoldene, men det er jo samtidig slitedeler som ikke holder så mange år uansett. Det er i grunn de valgene jeg kommer på, enten vente til forhandleren får inn i August, kjøpe av Volvo, bestille fra eBay som også tar noen uker med frakt osv. eller forsøke å finne en annen leverandør av ettermarkedsmanifolder ? Sitér dette innlegget Link to post
socsite Svart 10.Juni.2014 Del på Facebook Svart 10.Juni.2014 Har bestandig bestilt på ebay på mine 6'ere å 8'ere tidligere. Der får du også kjøpt i Aluminium. Har hatt god passform og god kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 10.Juni.2014 Del på Facebook Svart 10.Juni.2014 Sjekk ut om http://www.Skruvat.no har din type. De er i hvert fall billige og enkelt siden de levere i Norge :-) -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
68 GT Svart 10.Juni.2014 Del på Facebook Svart 10.Juni.2014 Hvordan er det på sikt å bruke rustfritt? Vil resten av motoren korrodere raskere da? Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Scand7100 Svart 10.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2014 Jeg går for orginal. Får ta lua i handa å forsøke å få en rabatt% 10% hadde monnet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.