Jump to content

Har noen vært borti båtmerket Edga(r)?

joachimo

Recommended Posts

Har som tidligere nevnt på forumet hatt litt problemer med å identifisere båten i signaturen min. Her om dagen var det imidlertid en som svært bestemt mente at dette var en Edga eller Edgar (fikk ikke helt med meg hva han sa). Nå har jeg googlet litt på dette merket, men finner bare ett bilde. Og ja, det er enkelte likhetstrekk (spesielt på vindskjerm) men også en del forskjeller.

Har noen vært borti dette merket? Bildet jeg fant på nett øverst, min nederst, fra omentrent samme vinkel.

bilde

bilde

bilde

Redigert av joachimo (see edit history)

Mitt lille daycruiserprosjekt

Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen

Kanskje båten din er en Rocky 470? Har kun sett den i form av en annonse i et båtblad på slutten av 80-tallet , men jeg mener å huske den hadde slik innredning som din har..

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Den gule er en Egda,men ikke din båt. Dekket er for spisst. Men selvsagt kan jo noen ha modifisert litt. Klarer ikke å se hva det kan være. Hadde selv en Egda i mange år. Som andre nevner går den også under andre navn.

Redigert av Anabelle (see edit history)

MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin  - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...