nordan family 27 Startet 10.Juni.2014 Del på Facebook Startet 10.Juni.2014 På tur i helgen, og plutselig slukket ikke varsellampene (temperatur og spenning) selvom motoren hadde startet. Så det er en eller annen feil som har inntruffet - noen forslag eller tips til leting? Også laderegulatoren (Sterling) oppfører seg meget rart, så jeg har fått en eller annen uforutsett løs kontakt el.l, men hvis noen har vært ute for dette før sparer det meg for litt feilsøking.... Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 10.Juni.2014 Del på Facebook Svart 10.Juni.2014 Er det ikke utslag på voltmeteret på instrumentpanelet ? Ville i så tilfelle tittet etter jordingen først og fremst, siden 2 forskjellige sensorer har feilet samtidig. Er det begge, eller 1 motor ? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 10.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2014 Jo voltmetert viser det det pleier å gjøre. Gjelder 1 motor. Både styrepoisjon nede og oppe viser lyst i de to varsellampene. Nå har jeg en slik diode som samkjører lading fra begge dynamoer til bankene - mulig den fordeler noe selvom det kan være feil på en. Håpet først jeg hadde kommet borti noe da jeg hadde armene oppunder instrimentpanelet tidligere på dagen, men fant ingen løs hengende ledning. Men ettersom regulatoren, som er elektronisk med masse forskjellige lys på, også oppfører seg unormalt har jeg mer sette i retning av feil nærmere motoren (?) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.