Jump to content

Scand Baltic vs andre i samme alder og størrelse

Gew77

Recommended Posts

Wow! Her var det blitt mange innlegg[emoji106] takker for mange innspill! Særlig at noen av dere har veid de ulike modellene opp mot hverandre. Det blir nok kjøp i løpet av opplagssesongen 2014/2015. Fremdeles henger Baltic høyest og vi kan forhåpentligvis prute noe på de gamle modellene:) blir noe skeptisk når flere av dere snakker om de grønne klumpene fra Volvo som går varme. Tidligere har jeg hørt at disse som var i Baltic var noe av det mest solide VP har bygd?? Skjønner at de har mange år på baken og bør være stelt godt med, men gjelder ikke det for Fordene i Fjord 880 og Wiking 28?

Følg vårt båtliv her:

https://www.facebook.com/batlivet

Balticen er helt klart en romsligere båt. Den er halvmetern bredere og et par fot lenger enn min. Det er i grunn bare et spørsmål om hvor gammel Baltic du får for 500-540.000,-. Vi snakker 2004 Marex, men må vel ned på midten av nittitallet for en Baltic til den prisen. Jeg har vært i dine sko, Stian ;-) Ønsker deg lykke til med valget !

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...