Gew77 Svart 11.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2014 Wow! Her var det blitt mange innlegg[emoji106] takker for mange innspill! Særlig at noen av dere har veid de ulike modellene opp mot hverandre. Det blir nok kjøp i løpet av opplagssesongen 2014/2015. Fremdeles henger Baltic høyest og vi kan forhåpentligvis prute noe på de gamle modellene:) blir noe skeptisk når flere av dere snakker om de grønne klumpene fra Volvo som går varme. Tidligere har jeg hørt at disse som var i Baltic var noe av det mest solide VP har bygd?? Skjønner at de har mange år på baken og bør være stelt godt med, men gjelder ikke det for Fordene i Fjord 880 og Wiking 28? Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Worry II Svart 11.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2014 Balticen er helt klart en romsligere båt. Den er halvmetern bredere og et par fot lenger enn min. Det er i grunn bare et spørsmål om hvor gammel Baltic du får for 500-540.000,-. Vi snakker 2004 Marex, men må vel ned på midten av nittitallet for en Baltic til den prisen. Jeg har vært i dine sko, Stian ;-) Ønsker deg lykke til med valget ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.