thomassv Startet 11.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2014 Hei. På bildet ser dere en type føler eller lignede som sitter bak startmotoren. Det går to ledninger til den og den ene er røket.... (den til høyre) Kan noen hjelpe meg med hva dette er? Jeg mener at ledningen som er røket har vært slik en stund og jeg har ikke merket noe til det tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 11.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2014 Er det ikke føler for oljetrykk ? Sitér dette innlegget Link to post
thomassv Svart 12.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2014 Høres ut som en mulighet. Det kan jeg vel teste ved å koble sammen ledningene og se om lampen på kontrollpanelet lyser? Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 12.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2014 Det er føler for oljetrykk, det kan vera ein kombinert, der eine ledningen går til lys og den andre til instrument Sitér dette innlegget Link to post
thomassv Svart 23.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Hei. Det var nok oljetrykk ja - koblet den til så ble det lys i en grønn lampe på panelet (som slukker etter noen sekunder og det håper jeg er normalt) Det er tre uttak på sensoren hvorav den ene er ledig. Er det noen som vet hvordan jeg kan koble til en instrument som viser faktisk trykk? Takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.