Essal88 Startet 12.Juni.2014 Del på Facebook Startet 12.Juni.2014 Hei!Jeg har en nordic oceancraft 22. Ved siden av rattet på denne så er det et låsbart lokk. Dett lokket har sprekt i festet slik at det har falt av. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe nytt?Her er bilde:Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Hvor kjøper jeg nytt lokk? hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 12.Juni.2014 Del på Facebook Svart 12.Juni.2014 Ta med originalen (eller ta nøyaktige mål) til en glassmester, så ordner de et nytt logg kjapt og enkelt. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Mox1 Svart 12.Juni.2014 Del på Facebook Svart 12.Juni.2014 Hei. Importøren i Namsos ordner dette.Send en mail til nordicoceancraft(a)start.no evt ta kontakt på mobil 90127390 (dagtid)ps. Tips til ny tittel : "Nordic Oceancraft 22 - Hvor kjøper jeg nytt lokk ?" Sitér dette innlegget Link to post
Essal88 Svart 12.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2014 (redigert) Tusen takk for kjappe svar. Han i Namsos har skrudd av telefonen sin. Kan prøve igjen senere. Redigert 12.Juni.2014 av Essal88 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.