Jump to content

Hvor er Dere nå?


Normarco

Recommended Posts

Hei alle sammen.

 

Sitter nå hjemme i stuen og skal med familien ut i morgen, tror nok turen går til Bukta på hvaler, MEN hvor skal turen Deres gå da, eller hvor er Dere nå? brygge eller uthavn?

Vi har lenge hatt båt, men av naturlige grunner har vi ikke lagt på skjær/uthavn før nå, legg gjerne med stemningsbilde om Dere kan, uansett hvor Dere måtte være, sør, øst. vest eller nord :smiley:

 

God helg alle sammen

 

-NORMARCO-

Link to post
Share on other sites

Sitter hjemme i stua. Skulle veldig gjerne vært et annet sted. Men, sån er det. Får nyte bildene av sjølivet enn så lenge.

 

bilde

"There’s something you’d better understand about me ‘cause it’s important, and one day your life may depend on it: I am definitely a mad man with a sailboat!"

                              

Link to post
Share on other sites

Har vært utilgjengelig, men ser at mane har satt spor med fine bildet. Er nå i papperbukta og været er meget pent, og kjøleskapet dertil fult?. Håper alle som er på treff koser seg like mye som oss andre, og til neste år vi vi også med?

Ps, skulle gjerne vist hvordan man legger inn bilde fra i-phone, det fikk jeg vist ikke til.

 

-NORMARCO-

Link to post
Share on other sites

Hvorfor får vi ikke se sap_2000 på treffet? Hadde vært morro å se Karma etter og ha fulgt med på hentetråden. Men det er jo et stykke å kjøre på en helg da.

Fikk ikke kabalen til å gå opp i år. Burde helst dratt torsdag kveld for å komme til Sand.

 

Men har veldig lyst på BP treff, så satser på neste år :-)

 

Ble middagsbukta på oss i går og et eget mini BP treff. Ble 7 båter etterhvert, hvorav 4 BPere. SAP, Fusebox, Ben Sin og Kapt Gjelseth.

 

bilde

Over 20 grader i vannet :-)

 

 

bilde

Middagsbukta

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

La merke til en flott Oceanfarer jeg også :-) med forlenget badeplattform?

Har alltid likt Oceanfarer. Flott båt som var langt forut for sin tid. Forundrer meg litt at konseptet ikke ble mer utbredt da jeg synes det er en genial planløsning hvor man får mye i pose og sekk inne og ute.

Cleopatra 33/1000, Fjord 1001 CB og Fairline Phantom 32 likeså.

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Du får stikke bortom da Tom, jeg er her på Borgen på guttetur, skipshunden Max og jeg. Trude er i Kristiansund og besøker moren sin på 97 år.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...