Karisma 1 Startet 13.Juni.2014 Del på Facebook Startet 13.Juni.2014 Får luft i systemet, fyller opp grovfilteret med diesel og starter opp, motoren går bra inntil filteret er tomt og fult av luft, dieseltank er full. Mener også at det ikke er lekasje i filter, men ikke sikker. Sitér dette innlegget Link to post
Dolviking Svart 13.Juni.2014 Del på Facebook Svart 13.Juni.2014 Høres ut som om det kommer inn luft på sugeside mellom grovfilter og tank. Sitér dette innlegget Link to post
gsg Svart 14.Juni.2014 Del på Facebook Svart 14.Juni.2014 Du har ikkje hatt av filterene og gjort dei rein og så montert dei motsatt vei slik at tilbakeslagsventilen (kula) stenger for diselen? Den feilen har eg selv gjort med racon filter. Sitér dette innlegget Link to post
Diplom-is Svart 14.Juni.2014 Del på Facebook Svart 14.Juni.2014 (redigert) Hei Jeg hadde det samme, da var de nippelene inn på Racor filteret som ikke var tett. Når jeg kjøpte de fulgte alt med komplett, filter nippler, men ikke pakning mellom filter og nippler derfor monterte jeg ikke dette. Monterte pakninger mellom filter og nippler og alt tett og fint:) Sett på blanke slanger, så ser du hvor luften kommer inn. Blank fra tank til filter og blank fra filter til motor. Da ser du hvor luften kommer inn. mvh Redigert 14.Juni.2014 av Diplom-is (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Karisma 1 Svart 15.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 Tusen takk for svar, skal sjekkes når jeg kommer hjem. Har kjøpt ny brukt båt og den stoppet på vei hjem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.