2r-Erik Startet 15.Juni.2014 Del på Facebook Startet 15.Juni.2014 4 takts suzuki 30 hk, startet å gjikk bra di første dagene båten ble sjøsatt.Fikk litt ruskevær, å etter dette kveles motoren på lavt turtall.E det rusk såm har kommet i forgassern, å kan dt kjøres rent eller e det best å bare gjøre ren alle 3 forgasserne?Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Småproblemer med utenbordsmotor hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 15.Juni.2014 Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 Du må lage en bedre tittel ellers låses tråden og ingen kan svare. Forslag til tittel: 4-takts suzuki 30 hk kveles på lavt turtall. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 15.Juni.2014 Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 best å gjøre rent, setter det seg drit i dysene så forsvinner den neppe av seg selv Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Søringen Svart 15.Juni.2014 Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 Ville tatt en tømming og rens av bensintank og bensinfilter også, hvis dette oppstod etter at du var ute i "ruskevær". Kan ha stått grums, kondensvann, skitt i tank som har blitt virvlet opp og sugd inn i forgassere. Ville først gjort dette, så fylt opp tank med ny ren bensin med en skvett kondensfjerner i, og startet igjen. Hvis ikke bedring etter en stund, må du nok ta en skikkelig forgasser-rens. Sitér dette innlegget Link to post
2r-Erik Svart 15.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 Du må lage en bedre tittel ellers låses tråden og ingen kan svare. Forslag til tittel: 4-takts suzuki 30 hk kveles på lavt turtall. Sitér dette innlegget Link to post
2r-Erik Svart 15.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 Takk for svar å tips. Sitér dette innlegget Link to post
2r-Erik Svart 15.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 Skal huske det me tittel, takk Å takk til søringen, høres fornuftig ut. Prøve det først, før forgasserne tas opp. Sitér dette innlegget Link to post
2r-Erik Svart 15.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 Takk for din mening Ivan, men med 3 forgassere vil æ ungå å rive alle. Men kan vell ta opp på tappeskruen får å se kor det ligg ann i kvær enkel forgasser. Sitér dette innlegget Link to post
2r-Erik Svart 15.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 Hehe, Ivar* Autokorekt gjør dt nu artig:) Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 15.Juni.2014 Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 Lurt å drenere forgassere via drenskrue i bunn av flottørkammer også ja Før kjører på med ny ren bensin. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 15.Juni.2014 Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 drenere forgassere er aldri dumt, men er det avleiringer m.m der så må det nok rens til Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.