RanaPlast15 Startet 16.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2014 Har pr. i dag et større aggregat som eg bruker til diverse ting hjemme, men eg kunne tenkt meg et lite og lett strøm-aggregat til å ha med i båten. Det trenger nødvendigvis ikke være så stort effektmessigt, men støysvakt, påliteligt og ikke minst lett å løfte for en person. Finnes det noen slike rundtom i handelen? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 16.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2014 Honda har vel det beste og mest støysvake agregatet. Heter EU10 mener jeg å huske og leverer vel i praksis opp mot 800W. Litt for lite til batterilader og varmtvann samtidig, desverre. Støyer uakseptabelt mye i ei uthavn en stille dag med andre båter i nærheten. Bærbart/slepbart, men egner seg egentlig bare som nødagregat. Du får kinakopier til halve prisen og vel så det som støyer dobbelt så mye (og vel så det) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Ronny Oprann Svart 16.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2014 http://www.berema.no/Aggregater/Stromaggregater/EU.aspx Disse er ikke så dumme :) Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 16.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2014 honda eu10i og eu20i er fantastiske, alt annet bråker håpløst mye. desverre kostrer honda deretter. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 16.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2014 Brenncelle(Efoy) er kanskje ett alternativ, men det gir ikke 220V direkte da. Og koster i både innkjøp og bruk. Men du slipper å bære, og det er lydløst. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.