Maika Startet 19.Juni.2014 Del på Facebook Startet 19.Juni.2014 (redigert) Jeg fikk i fjor låne en Yamaha Malta som starter og kjører fint. Jeg tror den kanskje er på 3HK, men vet ikke når den er fra. Er det noen måte jeg kan finne ut disse tingene på? Den har ikke revers, ikke dødmannsknapp (noe som gjør at jeg er litt skeptisk ift å la barna få prøve å kjøre), og ikke mulighet for tilkobling av ekstern tank. Den er derimot pent brukt, og jeg ønsker nå kjøpe den (dersom da ikke prisen er kort opp til en med dødmannsknapp og ekstern tank-mulighet). Har noen en formening om hva jeg burde gi for den? Selger er en bekjent, og han skal ha det den er verdt. Redigert 19.Juni.2014 av Maika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Juni.2014 Del på Facebook Svart 19.Juni.2014 Jeg hadde begynt på en tusenlapp og stoppet i god tid før 1500 for min del... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Maika Svart 20.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2014 Takk for svar, noen andre som har innspill? Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 20.Juni.2014 Del på Facebook Svart 20.Juni.2014 Hei. Det ligger 4 stk på finn.no: http://www.finn.no/finn/boat/motor/result?keyword=malta&MOTORTYPE=2&sort=0 Der får du en pekepinn hva man forlanger for den type motor. De fleste er det vel sikkert noe prutningsmonn på ifh til prisen som står der. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.