Jump to content

Vaske skottbekledning


Trophy

Recommended Posts

Sitron. Slik som fiiine fruer har i sin eftermiddagsthe. Du får den på grønn flaske med gul kork på Rimi. Funker for em,men jeg er kanskje en anelse skeptisk når det gjelder hårete greier ... men er det ellers håpløst, kan det være vel verd å prøve.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

For å fjerne flekker på puter, er et godt råd å ha litt sterkt Zalo-vann i en skål og piske IHERDIG til en får kraftig skum. Ha dette skummet på flekken og børst med en stiv børste. Kanskje det hjelper på flossen din også? Det koster ikke noe å forsøke.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Vann og zalo i en spray flaske. Dusj på og støvsug etterpå. Fungerer ganske bra. Jobber på bilverksted og der har vi midler som er sterkere enn vanlige produkter man får kjøpt over disk. Dette tar det meste, men er mest brukt på små flater og det lukter ganske stramt. Wurth selger en skumrens til tekstil som jeg også synes er bra. Har du kontakt med et verksted kan du jo høre om de kan "låne" deg noe rens til de vanskeligste flekkene.

Link to post
Share on other sites

Dette har jeg ikke peiling på men det jeg vet er at Nylon vask er et middel for vask som er sterkt undervurdert. Det finnes på tuber i de fleste forettninger

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Hvis du ikke får av flekkene kan du jo kikke på denne linken farging av båt interiør Produktene er fabrikkgodkjent av Bayliner, SeaRay, ChrisCraft, Mariner osv. Det vil si at disse produsenten bruker produktene internt for reprasjoner og "Touch Up" av interiør i båtene sine. bekledning, tepper / puter(skai/skinn/vinyl), kalesjer osv..

Link to post
Share on other sites

Har hatt varme på i båten i hele vinter, ca 10 grader inne hele tiden

og max 60% luftfuktighet = Ingen fuktskader i det hele tatt...  :cool:

 

mvh

harBayliner

<{POST_SNAPBACK}>

Har stått inne min også, men bare 5 grader varmt og 65% luftfuktighet. Tror jeg har hatt lekkasje inn med fenderlista gjennom skruene :confused:

Skal prøve noen av forslagene her og se hvordan det går + nytt tetningsstoff :rolleyes: har brukt en del tetningsstoff etter hvert :cryin: Fikk ny dieselmotor igår, 6.5 liter V8 så første prioritet blir å skru ut bensinmotoren i helga :cheers::drink::flag::cool::wink:

Maxum 4100 scb, Chenette III

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...