Nidelv-28 Startet 19.Juni.2014 Del på Facebook Startet 19.Juni.2014 Jeg er en båtglad "amatør" som er meget imponert over jif`s båtshampo, men nå finner jeg den ikke i noen butikker lenger.. Noen som kan tipse meg om hvor denne finnes i sarpsborg-/fredrikstad område?? På forhånd takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 19.Juni.2014 Del på Facebook Svart 19.Juni.2014 Marineshop i Sarpsborg. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
larss Svart 19.Juni.2014 Del på Facebook Svart 19.Juni.2014 Hei Jernia har vell også båtshampo i vareutvalget sitt. Da jeg var på min lokale utstyrsdealer og skulle kjøpe jif båtshampo, var de tomme. fikk da beskjed om at jeg bare kunne kjøpe bilshampo, var det samme stoffet. Stemmer dette ? larss Sitér dette innlegget Link to post
Nagel Svart 19.Juni.2014 Del på Facebook Svart 19.Juni.2014 En liten opplysning: Jeg har selv benyttet båtshampoo fra Jif i et par sesonger, og den funker definitivt bra. En kamerat gjorde meg imidlertid oppmerksom på det som står med liten skrift: den tar voksen også... Jeg har nå byttet til Maritim sin shampoo i kombinasjon med SeaSea sin creme i boks med gult lokk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.