Slagskibet Startet 13.April.2005 Del på Facebook Startet 13.April.2005 (redigert) Har nettopp handlet og kommunisert med Schwenckner i Hamburg. O hvilken kundebehandlig de har Etter å ha surra meg inn i så alvorlig forvrengelser av det tyske språk på mail som de tydelig ikke klarte å tyde selv med hjelp av språkforsker så ringte Anette Schwenckner og snakket det nydeligste engelsk. Hun lovte også å se om de ikke kunne greie å få til å kommunisere på engelsk i framtiden via mail og de vurderer nettsider på engelsk også. Mye bra utstyr men litt dyr frakt kanskje? Se denne linken: http://www.schwenckner.de/ For Walter er dette dårlig nytt for nå får han ikke mate gullfiskene når han kommer ! Så det så Redigert 13.April.2005 av thor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 13.April.2005 Del på Facebook Svart 13.April.2005 ......For Walter er dette dårlig nytt for nå får han ikke mate gullfiskene når han kommer ! Så det såKeine Angst, Thor - das macht gar nichts! Hadde aldri tenkt å mate gullfiskene dine - hadde bare tenkt å prøve ut noen av de nye pilkene mine på de....... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Slagskibet Svart 13.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2005 Da blir det nok Donnerwetter,Fingerbrechen und Nasenknasen tror jeg Walter Sitér dette innlegget Link to post
Timeout Skjeberg Svart 13.April.2005 Del på Facebook Svart 13.April.2005 Mye bra utstyr men litt dyr frakt kanskje? Hei ! For oss som bor på den riktige siden av Oslofjorden og nordover langs grensen kan det muligens lønne seg å sende det "Poste restante" til nærmeste postkontor innenfor EU. Det er i alle fall mye å spare på frakten når en handler fra Sverige å få det sendt til Strømstad, for ikke å snakke om annen toll og tull. Vidar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.