Jump to content

Passer denne ankervinsjen min båt?


Christian V

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg har planer om å montere ankervinsj på min 2006 modell Absolute 41. Denne har passarell på styrbord side, og jeg må derfor montere en eventuell vinsj på babord side.

 

Har vært på nettet og funnet endel forhandlere. Så kom jeg over denne annonsen på finn.no:

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48658995

 

Prismessig skal dette være et godt tilbud, da utstyret som selges er ubrukt. Derimot er jeg usikker på ankervinsjene er designet til å passe styrbord eller babord side. Jeg må som nevnt montere på babord side. Er det noen som kan svare på om ankervinsjen i annonsen over er spesifikk for enten styrbord eller babord side?

 

På forhånd takk for svar.

Link to post
Share on other sites

Den skal monteres i hovedsak under/opp (min heter Maxi 38), men samme konfig. har endre betegnelse noe ganger. Nå har Sleipner overtatt disse winchene. Jeg parkerte min (litt annen betegnelse) på SB side. Jeg ville ikke hatt problem med å montere den på BB, men hos meg ville den komme i konflikt med noen andre dingser. Skal se om jeg har et fotografi...

 

Hadde ikke, men min er som denne her: http://sleipner.no/produkt/20697/side-power-engbo-maxi-43-m/

Hos meg har jeg litt plass, slik at SB eller BB ikke spiller noen rolle. Jeg snur bare hele winchen. Hos meg står nå motoren nærmest akterspeilet, skrudd oppunder akterdekket.

 

Personen som har sin hånd over disse systemene hos Sleipner har fulgt med over fra Engbo og heter Morten:

morten@sleipner.no dir innv 69307850. Som alle hos Sleipner, meget hjelpsom.

Redigert av Hulda (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...