Bjørn Løvjomås Svart 5.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2014 Hei. Jeg har ikke kommet videre på denne. :) har en sønn som har lyst å prøve seg. Har vel funnet ut at det enten er børstene som sitter fast. Eller så er det feil med selve feltviklingene. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
nor star 290.. Svart 5.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2014 Ok. Du for holde oss oppdatert etterhvert? så får vi krysse fingrene? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2014 Jeg kommer tilbake.. med mer stoff her ja. :) hyggelig at du spør. [emoji106] Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 16.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 Noe nytt her Bjørn? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2015 Lite nytt å melde. Har fått meg en veldig tidkrevende hobby:) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.