grawis Startet 21.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2014 Jeg har vært litt for slurvete med å dekke til flexiteakdekket ifm rubbing av gelcoat, og nå ligger det rester av rubbemiddel rundt omkring på dekket. Sliter veldig med å få de hvite greiene vekk, har prøvd med båtvask og grov kost så langt, men det går fryktelig tregt. Noen som har gode tips for hvordan jeg får rubbinga vekk? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 21.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2014 Kan det være at det er noe kjemikalier i rubbingen som påvirker flexiteaken? Jeg har erfaring med noe såpe som har bleket og laget flekker på dørkeplatene i båten vår. Disse dørkeplatene er "teak-lookalike" x-finer fra Maritim. Jeg ville forsøkt å få vekk rubbingen før den lager varige flekker. Hva med å bruke den samme rubbingen og prøve å løse det opp? Den har i hvert fall samme løsemiddel. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Eureka Svart 21.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2014 Er det ikke sandpapir de anbefaler på gjenstridige flekker? Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 22.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Høytrykksvasker pleier å fikse denslags. Trenger ikke være stor heller. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Er det ikke sandpapir de anbefaler på gjenstridige flekker? Jepp. Slip av de øverste mikrometrene Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.