Practiz Startet 22.Juni.2014 Del på Facebook Startet 22.Juni.2014 Hei sann folkens, Jeg er ny med båt og motorer og opplever litt problemer med motoren. Det er en Evinrude 60hk BE60ECOD. Legger ut en video på hva som skjer når jeg prøver å starte den. Jeg har kjøpt ny "Solenoid" da det var den som lagde knitre lyden men dette hjalp ikke, helt nytt og fulladet batteri som er koblet til også. Jeg har også pusset på de fleste kontaktene som er tilgjengelig for å se om det var dårlig kontakt. Ftp://ftp.practiz.net/video/IMG_0040.MOV Sitér dette innlegget Link to post
Rogdra Svart 22.Juni.2014 Del på Facebook Svart 22.Juni.2014 Hei! Får ikke sett videoen din. Sitér dette innlegget Link to post
Practiz Svart 3.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2014 hei sann, beklager. jeg har tatt bort videoen igjen da vi fikk fikset problemet. står ovenfor ett nyttproblem nå, men ser om jeg kan finne ett svar her inne ett sted først Sitér dette innlegget Link to post
Practiz Svart 5.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Hele problemet var at starteren ikke fikk nok strøm tydeligvis, etter vi byttet polene til batteriet fungerte den igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.