Robåten Startet 22.Juni.2014 Del på Facebook Startet 22.Juni.2014 Skal hente en 96 mod mercury 4 takt forgasser motor. Hvordan finner eg ut hvilken side motoren skal ligge på under frakt? Kan eg legge den på begge sider om eg tømmer ut motoroljen først? Den skal byttes uansett Sitér dette innlegget Link to post
øyværing Svart 22.Juni.2014 Del på Facebook Svart 22.Juni.2014 Motoren skal ligge med styrearmen ned. Det var et klistremerke på den der det var tegnet på. Men det var en suzuki 15hk 4t. Sitér dette innlegget Rana plast 530 med 40 mercury 4t. 18 Hemnesbygd snekke 10 sabb diesel (morild) 14 Ranaspisse For livets glade gutter går solen aldri ned Link to post
haugi Svart 22.Juni.2014 Del på Facebook Svart 22.Juni.2014 Regelen er vel å legge den sånn at forgasseren ligger oppover, slik at olja ikke renner inn i den. På min Yamaha 9,9 sport er markert fysisk på stammen på den siden den skal ligge på. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 22.Juni.2014 Del på Facebook Svart 22.Juni.2014 Tapp av ojlen før den sendes. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.