Jump to content

Tilkobling av Faria voltmeter med 4pins kontakt.


Smiley

Recommended Posts

Jeg har handlet meg et voltmeter på ebay. Da jeg pakket opp så jeg at det tydeligvis egentlig skal kobles mot ferdig kabling, det har ikke jeg. Er det noen som aner hvilken pin som er hva i denne kontakten?

 

Regner med at de fire er "+lys", "+tenning", "-negativ" samt en som ikke brukes (Har jukset og sett på andre Faria-koblinger).

bilde

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Ja det er der jeg har funnet det lille jeg vet, men ingen av instruksjonen viser hvilken pin som er hva. Å få tak i kontakt med ledningsstump virker heller ikke som det enkleste. Kontakten sitter vel på et eller annet ledningsnett for en bestemt motor tenker jeg..... Jeg får bare prøve meg frem, og går det skeis så er det ut på ebay igjen. Kostet ikke all verdens.

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Det kan jeg jo..., men det er noe med disse spontanhandlene på nettet da. Man tror jo at man gjør røverkjøp hele tiden. Men ja, hadde sikkert vært mer fornuftig å gjøre det ordentlig en gang.

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...