jørn Startet 24.Juni.2014 Del på Facebook Startet 24.Juni.2014 Jeg synnes bryggene blir høyere og høyere for hver sesong. Oftere og oftere må jeg være akrobat for å komme opp og ned. Det gjør også fendring vanskelig, da ofte fronten på brygger stopper langt over vannet. Jeg ligger nå på Rossø på Svenskekysten, og her har de satt opp ny brygge av en koloss. Hadde det vært med unger eller eldre på tur kunne man bare sett bort i fra å komme seg i land, da det er 1,5 meter fra cabintaket og opp. Jeg synes dette blir oftere og oftere en utfordring. Lages det ikke lenger brygger tilpasset oss med småbåt på 25fot? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 24.Juni.2014 Del på Facebook Svart 24.Juni.2014 Det skyldes synkende havnivå. Sitér dette innlegget Link to post
volvo_penta_ Svart 24.Juni.2014 Del på Facebook Svart 24.Juni.2014 Bruk dette som unnskyldning for å kjøpe større båt Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 24.Juni.2014 Del på Facebook Svart 24.Juni.2014 Kan være enig, Når vi hadde nidelv 24. ble det mye klatring på bildekk. om det har blitt noe værre nå enn før vet jeg ikke. Ett råd Finn havner med flytebrygger. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
index Svart 24.Juni.2014 Del på Facebook Svart 24.Juni.2014 Nye brygger blir bygget med tanke på nedmelting av Sydpolen og Grønlandsisen, så de kan virke litt høye nå. Men bare ta det rolig, om noen år er de akkurat passe . Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.