rayabel Startet 25.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2014 HeiHar kjøpt meg en 87' Bella 685. Lurer på om det er noen her på forumet som har erfaring/ informasjon om denne. Tegninger, teknisk info osv... Sitér dette innlegget Link to post
rayabel Svart 25.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2014 HeiHar kjøpt meg båt med en VP KAD 32 i, nå har tidligere eier ingen data/ info om denne motoren. Lurte på om noen her på forumet har "Owner's manual" e.l.?Er det noen som vet eksakt benevnelse på drevet som disse motorene ble levert med i 95' - 97' ? Kommentar fra moderator: Slått sammen to tråder og rettet tittel i henhold til reglene for Båtforumet. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 25.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2014 Drevet r vel DP-E. Owners manual ligger i dok arkivet. Fin motor, har 2 av de selv. Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.