Tore B Startet 28.Juni.2014 Del på Facebook Startet 28.Juni.2014 Har solgt båten og er i akutt båtnød! Trenger tips på trawler, pris max. 1.3. Min. 34 max 40 fot. Noen som kjenner noen som lurer på å selge båten sin? Sitér dette innlegget Link to post
Ocean Queen Svart 28.Juni.2014 Del på Facebook Svart 28.Juni.2014 Det står mange Trawlere til salgs nå. Du kan få en fin båt til den prisen ! Tror det beste for deg er å se mot Danmark,Tyskland ,Nederland og England. Prøv :boats.com så trykk Ønsket pris og så klikk Trawler ! Der kan du gjøre et godt kjøp nå ! Det er mulig ikke så mange båter til salgs, til den prisen i norge nå. Lykke til med båt kjøp Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 28.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2014 Jeg har kikket litt ut over landegrensene, men det må være meget godt prutningsmon hvis det skal være økonomisk forsvarlig å importere. Det baller fort på seg med utstyr som mangler også. Sitér dette innlegget Link to post
Ocean Queen Svart 28.Juni.2014 Del på Facebook Svart 28.Juni.2014 Kjøper vi en 10 til 20 år gammel båt, til 800 tusen til 1,3 mil ``så er det mye gammelt utstyr. uansett må det fornyes en del. Sånn er det jo. Om båten er Norsk eller utenlands . Dessverre er det solgt alt for få båter av denne typen i Norge. Da må vi hente båt i utlandet, om nøden er stor `he he Om ferie turen går tur retur Oslo / Skagen, så er det ikke lengre en vei England Norge,eller Nederland Norge. Det står mye fine båter der nede, og de fleste av agentene er proffe. Pruting er også lovlig !!! Du stålmarken`er inne i den beste båt fasen nå. Det er utrolig moro å jakte sånn båt ! Er egentlig veldig misunnelig Ta Dere god tid, å finn en fin båt ! Lykke til med båt kjøp Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 28.Juni.2014 Del på Facebook Svart 28.Juni.2014 Seogså til Sverige. De steller båtene sine godt. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
All In Svart 23.Juli.2014 Del på Facebook Svart 23.Juli.2014 Jeg la ut min for salg i dag. Kona ønsker å omprioritere litt. Selv er jeg storfornøyd med båtlivet slik det er, og la ut annonsen med veldig vemod. Men kikk på den, og se hva du synes. Et fantastisk skip med skikkelige motorer. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=50167922&searchclickthrough=true Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.