joelle Startet 14.April.2005 Del på Facebook Startet 14.April.2005 Sliter litt med att få løfta på plasse riggen på min båt. Planen var att dette skulle gjøres på fredag, men krana som står i Leangbukta er opptatt både Torsdag og Fredag. Er det noen som vet ett alternativ, gjerne der det finnes mulighet for att få hjelp med løfta og eventuellt og att trimme riggen. Hoved problemet for emg er at hvis jeg ikke får den på vannet neste fredag så er kona på kurs hele neste uke og jeg er alene med barn og bikje, så da sliter jeg litt med att seile den nedover. Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 14.April.2005 Del på Facebook Svart 14.April.2005 Det er mastekran i Solvik/Blommenholm (Og på Holmen?) Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 14.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2005 Er noen av disse i telefon katalogen sånn att jeg kan ringe og sjekke? Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 14.April.2005 Del på Facebook Svart 14.April.2005 Det er mastekran i Solvik/Blommenholm (Og på Holmen?) <{POST_SNAPBACK}> Og i Blakstadbukta. Asker seilforening. Sitér dette innlegget Link to post
Brum Svart 14.April.2005 Del på Facebook Svart 14.April.2005 Mastekrana i Solvik ligger nedenfor Henie Onstadsenteret og er ubemannet. Bare å legge seg i evt kø å sette i gang ;-) Holmen har du her: www.holmenslipp.no Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 14.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2005 takker for tipset og for linken, jeg har og tatt en telefon til asker seilforening og det virker som om di kan hjelpe meg, men det vet jeg først om ett par dager. Og som du vet er det alltid bra att ha ett par ess i skjorte ærma. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 15.April.2005 Del på Facebook Svart 15.April.2005 Du kan jo også høre med en av disse lastebileierne som setter ut båter. Disse bilene er jo ut og inn av båthavnene hele tiden nå om dagen. Jeg bruker aldri noe annet enn lastebilkran for å maste av/på. Og, mange av disse sjåførene er kløppere på å rigge seilbåter. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
giver Svart 15.April.2005 Del på Facebook Svart 15.April.2005 Hei Jeg vet at Asker Seilforening har mastekran i Blakstadbukta. Du kan jo også prøve Holmen slipp. Leangbukten Båtforening har også mastekran. Ta kontakt med vaktmester. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 19.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2005 Takker for alle gode råd. det ser ut som om jeg kommer att ta opp båten til Blpmmenholm der di har kran og en fyr som ska va flink på att rigge. Var nede og tok det siste strøket med bånnstoff idag så nå er det kun drevet som ska males innen den går på vannet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.