Morten A Startet 28.Juni.2014 Del på Facebook Startet 28.Juni.2014 Har vært og sett på en Scand 27 med 290 dp drev. Spørsmålet mitt er om det er normalt at det slår ved gearing både forover og bakover? Var ikke vant til dette fra Mercruiser drevene jeg hadde før. Ellers gearer den lett og det er ingen andre ulyder fra drevet. Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 28.Juni.2014 Del på Facebook Svart 28.Juni.2014 Det er normalt at det slår noe. Hvis kon er slitt slår det ikke i det hele tatt :) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 28.Juni.2014 Del på Facebook Svart 28.Juni.2014 Mindre lyd=problem som dante sier. Godt dunk= OK :-) mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
dante Svart 28.Juni.2014 Del på Facebook Svart 28.Juni.2014 Eksempel på slitt kon. Denne konen grep ikke skikkelig inn og det slo ikke i det hele tatt - her er forover konen slitt, måtte byttes.. Sitér dette innlegget Link to post
Morten A Svart 28.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2014 Supert, da høres det ut som at alt er iorden! Takk for kjappe svar! :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.