nordan family 27 Svart 13.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2014 Enig i det. Har aldri sett denne type davit med så lang arm før jeg heller, men jeg vet at det opprinnelig gikk an å kjøpe et ekstra ledd, men det tror jeg gikk akkurat i vinkelen, og var 10-15 cm maks. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 15.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2014 Hei folkens. Er ikke så mye på nett når jeg er i båten. Jepp, kan så godt være meg du så mellom Lillesand og Grimstad med Jolla på slep. Jeg er ikke helt ferdig ennå med å lage fester i gummibåten slik at jeg får heist den helt opp imot davitene. Når det er litt grov sjø, så har jeg den på slep. Dingle hanto1. Du har godt øyemål De er skjøtet 40cm. Ikke jeg som har gjort det da, er fagfolk og de som regnet ut belastning osv. Så dette skal være innenfor hva som er forsvalig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.