Jannis69 Startet 30.Juni.2014 Del på Facebook Startet 30.Juni.2014 Jeg har problemer med å justere dieselpumpa på min Nissan Patrol 3,3TD motor. Jeg har tatt ut 2 av stemplene for å rense dem, men motor vil ikke gå normalt etter montering av stemplene. Er det noen som kan noe om dette? Hva har jeg gjort feil? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 30.Juni.2014 Del på Facebook Svart 30.Juni.2014 Spørsmålet ditt stiller egentlig bare flere spørsmål: Hvorfor tok du ut stemplene? Stemplene i dieselpumpen er finmekanikk som skal håndteres med den største forsiktighet og kommer en i den situasjon at de "må renses" står det svært så dårlig til på filtersiden. Det er ikke uten grunn at de fleste dieselmotorer har 2 filter etter hverandre. Skal stemplene ut må de tilbake NØYAKTIG i samme posisjon de var. Normalt må pumpen i benk for å justere inn igjen... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.