LykkelitenIV Startet 1.Juli.2014 Del på Facebook Startet 1.Juli.2014 Hallo ! Jeg var med på Shetland regattaen i år - Shetland race 2014 Utrolig artig å kjenne på hvor enkelt, sikkert og langt man kan reise med seilbåt, spesielt siden jeg er en motorbåtmann. I sommer leier vi seilbåt i Kroatia, så da får vi testet litt hvordan det er å feriere i seilbåt. Kanskje det blir overgang til seilbåt etter dette ???? Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Bergen dørk Svart 1.Juli.2014 Del på Facebook Svart 1.Juli.2014 Og ellers har du det bra? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Framtia Svart 1.Juli.2014 Del på Facebook Svart 1.Juli.2014 et valg du helt sikkert vil ha mye glede av :-) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
LykkelitenIV Svart 1.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2014 Og ellers har du det bra? Jepp Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Bergen dørk Svart 1.Juli.2014 Del på Facebook Svart 1.Juli.2014 For å være litt seriøs så blir det spennende å høre om dine erfaringer i Kroatia. Hvilken båt var du ombord i på Shetlandsracet? Hadde på tracket underveis da noen kamerater var med i en båt over. De koste seg også meget. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
LykkelitenIV Svart 1.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2014 (redigert) Jeg var med Amaryllis til Shetland. En Beneteau First 40.7, og i Kroatia leier vi en Bavaria 40 cruiser. Kos er ikke det uttrykket jeg ville benyttet i en regatta der du sitter og dingler med bena over rekken i 5 meter bølger og 11 m/s nordavind i 30 av 36 timer. Men jeg tror det blir kos i Kroatia. Redigert 1.Juli.2014 av LykkelitenIV (see edit history) Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.