SF Startet 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2014 Hei, som tittelen indikerer hvem er det som står bak reg nummer av denne typen, Småbåtregisteret? Skipsregisteret for fritidsbåter? Jeg ser at jeg ikke har følgt helt med i timene i det siste ;-) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
index Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Mest sannsynlig Securmark. De driver også småbåtregister... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Møkkalasset Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Det er Securemark som index skriver. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 23.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2014 Litt sein tilbakemelding men takker, og ja det var Securmark :-) Båten er nå kjøpt. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
aileenll Svart 5.August.2014 Link til dette innlegget Svart 5.August.2014 (redigert) Ellers kan også seilnummer, brukes som registreringsnummer Min seilbåt har N-4813 Redigert 5.August.2014 av aileenll (see edit history) Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Astor Svart 8.August.2014 Link til dette innlegget Svart 8.August.2014 Havprat som RS hadde tidligete var også full av feil. Den ble aldri fulgt opp av RS. Jeg ser ingen verdi i å ha denne på telefonen. Den røde knappen pånVHFen er sikrete sett med mine øyne. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
index Svart 8.August.2014 Link til dette innlegget Svart 8.August.2014 Hva i all verden har det med Securmarks registreringsnumre å gjøre? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.