MarexSuncab_FD Startet 2.Juli.2014 Del på Facebook Startet 2.Juli.2014 Hei, Her en Marna motor med Dellorto FVC 24.19 forgasser. På spjeldet er det montert en forlenget gassarm (antar at den kommer som standard fra Marna). Denne har jeg selsagt klart å brekke. Etter mange forsøk på sølvlodding, sveising og limin, har jeg nå klart å få festet den ok. Håper at den ikke knekker som i fjor. På motorkassen er det bestet noen eldre messing utrekkesbrytere. Mellom brytere og gassarm / chokearm skal det være en form for stag/wire. Jeg er veldig usikker på hva som brukes. Jeg prøvde meg med gjengestang M6 samt noen kuleledd i begge ender. Men når motor rister, blir dette for tungt slik at gassarmen brekker. Jeg har også kjøpt meg en universal choke/gass wire hvor det er montert en utrekksbryter i enden. Utfordringen med denne løsningen er at jeg må finne et sted å feste wirestrømpen slik at jeg klarer å trekke kun wire inn og ut. Det er dårlig med slike fester på marna motoren. Er det noen som har noen tips/bilder til meg? Frank Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.