cobra II Startet 2.Juli.2014 Del på Facebook Startet 2.Juli.2014 (redigert) Hei, Har behov for en utsettningsrampe i nærheten av Kragerø, er det noen som vet om en jeg kan bruke / låne.. Jeg må få tatt opp en 18 forts motorbåt, på en bilhenger Redigert 2.Juli.2014 av cobra II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Microcefalus Svart 2.Juli.2014 Del på Facebook Svart 2.Juli.2014 (redigert) Kiil Sandtangen har dette Redigert 2.Juli.2014 av Microcefalus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 3.Juli.2014 Del på Facebook Svart 3.Juli.2014 Marinaen i sentrum (Esso) mener jeg har, men tror den er litt "trang". Har flere ganger brukt den på Hestøya. Denne er ok om det ikke er idiotparkert for mye biler. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 3.Juli.2014 Del på Facebook Svart 3.Juli.2014 I Valle har du en. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
morgull Svart 3.Juli.2014 Del på Facebook Svart 3.Juli.2014 Det er også en fin en i Kil innerst i Kils fjorden. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
cobra II Svart 5.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Takk for mange svar. "... " Virtualme" .... Har flere ganger brukt den på Hestøya. Denne er ok om det ikke er idiotparkert for mye biler. ..." Hvor på Hestøya ligger rampa ? Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 https://baatplassen.no/i/forum/215-telemark/ -Og eventuelt legg inn flere om en finner andre. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.