Sigurd H Startet 4.Juli.2014 Del på Facebook Startet 4.Juli.2014 Jeg må finne vedlikeholdsinformasjon om min propell. Er det noen som kan si meg hva denne typen her heter? Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd H Svart 5.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 den fungerer slik at bladene vipper over når den settes i revers. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd H Svart 5.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Det som er spørsmålet er om den bør smøres i og med at den har disse bevegelige bladene. Noen som har noe erfaring med det? Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Hvilken type vribar propell er det? Fast justerbar eller vribar? Vanligvis så skal vribare propellere fylles opp med grease når du har båten på land. Da vil det ofte være en plugg å skrue ut hvor du setter på en nippel for greasefylling. Er det den fast propell med justerbare vinger så skulle ikke det være nødvendig. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd H Svart 5.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Har funnet ut at det er en MaxProp. Men har ikke funnet ut om den trenger smøring. Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Etter å ha kikket flyktig på en installasjonsveiledning på nettet så kan det se ut som det er fast justerbar propell. Smøring skulle pga vridning skulle da ikke være nødvendig. Søk så finner du den. Du vrir vel ikke vingene på akterover når du bakker og det er ingen plugg på propellhode for greasefylling? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Det er en "full-feathering" propell. Under seil står vingene paralellt med akslingen. Når det settes på motorkraft vrir de seg til bake til utgangstilling. Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Google maxprop så finner du lett den vedlikeholdsinfoen du trenger. Den SKAL smøres! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.