baatsman Startet 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2014 Sitter og knotrer litt. Og finner ut at hvis jeg zoomer inn mer enn 1,5 nm mil har jeg ikke kart mer. Hva skyldes dette? Og hva må gjøres for å få det til og fungere. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
baatsman Svart 5.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Noen som vet Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Sikker på at kartet dekker området du er i ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sigurd H Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 (redigert) Hei. Jeg opplevde det sammen. Det løser seg om du trykker på meny > kart oppsett..> og setter "Plotter modus" til "av" Jeg vet ikke hva det vil si å sette plotter modus til av for den plotter jo fortsatt kartene..?? men det løser nå problemet. om det skaper ett annet problem siden vet jeg ikke. :) Redigert 5.Juli.2014 av Sigurd H (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sjöfugelen Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Opplevde det samme. Ringte Raymarine og fikk beskjed om at "Plotter modus" settes til "av". Syntes jo dette var merkelig, men det kanskje henger sammen med at kartbrikken sitter i Radaren RL70 nede ved kartbordet. Fungerer helt perfekt nu Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd H Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Dette står det i Manualen Plotter Mode PlotterMode enables you to zoominto a smaller area, evenwhen no chart data is available for that scale. This allows you use the chartplotter functions at large scales evenwhen a chart card is not installed. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 5.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Takker. Men betyr det at zoomingen på kartet ikke trenger stemme overens med terrenget. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.