Jump to content

Duoprop VS tømmerstokk

lesonge

Recommended Posts

Hei kjære baatplassen.

Min første post etter min femte tur som ny båteier.

Blikkstille vann, ikke et vindkast, god sikt...så smeller det.

Skjønte det med en gang. Den gedigne tømmerstokken som lusket under overflaten kom opp og sa farvel båtsommer, før den lusket seg ned i dypet igjen.

Legger ved resultatet.

Volvo Penta DP290-A om jeg ikke tar helt feil.

Stillingen er nå:

DP290 = 0

Tømmerstokk = 1

Skal ringe Tryg i morgen å høre hva de sier. Dessverre er ventelistene så lange nå at jeg regner med bladene faller før jeg får denne ut :)

bilde

/lesonge

Mest sansynlig er alt rusta som er inni drevet. Er kkje noe å bruke penger på å verken åpne eller reparere. Ingen verksted har tid til å ta denne reperasjonen nå uansett. Betal mellomlegg å anskaff deg eit nytt drev gjennom forsikringen. Sparer verkstedet som skal gjøre jobben for mye arbeid og dem kan da hjelpe deg mye fortere. Evt ta saken i egne hender å skaff deg eit overhalt drev som du kan stole på resten av sesongen.

Mvh Tom Erik

Hei.

Takk for svar.

Takstmannen kommer vel til uka regner jeg med. Om ikke de setter meg rett til verksted.

Er usikker på om det blir bare byttet hus. Alle bolter til undervannshus er fortsatt hele, men umulig å si omfanget bare med dykkermaske.

Som Joda3300 sier så tror jeg beste løsningen er å bytte så mye som mulig om forsikringen tillater det.

Håper også verkstedet ser på det som en mer "lukrativ" jobb slik at den blir gjort raskere /krysserfingre.

Skal uansett gi en oppdatering på hendelsesforløp og hvordan Tryg jobber opp mot kunde.

Kan jo hende noen har interesse av å se reaksjonstid og evnt tid på utbedring osv.

Ha en ellers fin søndag.

Mvh

Lars

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...